24. huhtikuuta 2021

Camouflage

 
Halusin jakaa vielä nämäkin kevätkuvat tänne. 

Tuli mieleen myös pari ajatusta. Välillä musta tuntuu, että voisin lopettaa kaikenlaisen itseni analysoinnin ja luonteenpiirteitteni/masennuksen syiden selittelyn täällä blogissa ja keskittyä mielummin vaikka konkreettisempiin asioihin. Tuntuu, että jauhan samaa paskaa vuodesta toiseen. Mut mitä väliä oikeastaan...pitää kirjoittaa sitä mistä sillä hetkellä huvittaa. Oon tottunut avautumaan blogissani tietyistä asioista, koska olen tehnyt sitä jo niin kauan, mutta sitten monien ihan arkipäiväisten juttujen kirjoittaminen tuntuu tosi haastavalta. Vaikka olen suoltanut mielenterveysjuttuja tänne vuosikausia, niin tuntuu, ettei se ole (ainakaan enää) erityisen paljastavaa. Mä en mielelläni puhu ihmisille siitä, miten vietän arkipäiviäni, mistä asioista tykkään, miten bändiprojektini etenee, mitä mä syön päivän aikana, mitkä on mun lempparijuttuja jne. En halua paljastaa itsestäni asioita enkä halua, että minusta tehdään ihmisenä päätelmiä joidenkin pikkujuttujen kautta. Musta tuntuu, että tällaisten arkisten asioiden kertominen on vaikeaa. Kuulostaa varmaan omituiselta. 














2 kommenttia:

  1. Ei varmaan myöskään kannata liikaa tuhlata ajatuksia siihen mitä muut miettii sun kirjoituksista. Muista, että blogi on sun ja saat kirjoittaa tai olla kirjoittamatta ihan mistä itteäs huvittaa. Sun postauksia on aina nautinto lukea, ilahduttaa aina kun tänne on tullu jotain uutta, vaikka mä nykyään saankin kuulla sun kuulumisia henkilökohtaisestikin. :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista homolonkeroni <3 Niin kivaa kun tykkäät!! Ja oot oikeessa. Rupeen nyt rennomaksi blogin kanssa.

      Poista