14. elokuuta 2018

Kesäkuulumisia

Heinäkuu meni nopeasti. Tänä vuonna ei tarvinnut lähteä ulkomaille etsimään kesää. Heinäkuun puolesta välistä lähtien tuli käytyä uimassa melkein joka päivä, kunnes helteet loppuivat. Astangajoogatunneilla kävin myös säännöllisesti ja notkeus on kehittynyt ihanasti. 

 Alan vihdoinkin tuntea itseni espoolaiseksi. Olen käynyt kesäkuun puolivälistä lähtien Helsingissä vain joogatunneilla ja uimassa Lehtisaaressa. En edes kaipaa Helsinkiä enää yhtään, mutta Espooseen olen tykästynyt oikein kunnolla. Olen kierrellyt täällä paikkoja enemmän kuin koskaan. Metsäisyys ja maaseutumaisuus on alkanut miellyttämään minua enemmän kuin ruuhkainen kaupunki.

Tässä teille puhelimen kautta otettuja kesäkuvia.






Lehtisaari








Cafe Mellstenin terassilla. Greco-pizza. Mä niin suosittelen tätä. Oikeesti paras pizza mitä olen elämässäni syönyt. Tää oli jo toinen Greco tänä kesänä. Vielä yksi pitää elokuussa syödä. Tänä vuonna täytteitä on laitettu enemmän kuin vuosi sitten.


Tapiola








Tapiolan kirkon "enkeli-patsas"







Oittaan uimaranta. Maisema jäätelökioskin luota. Päätin kokeilla ainaisen mango-melonin sijasta uutta makua: mudcake. Kyllä kannatti, oli ihan mielettömän herkullinen pallo!


Itsetehty porkkana-peruna-sosekeitto. Perunat mökiltä omasta maasta, mausteena myös oman maan persiljaa ja ruohosipulia. Kohta saan maasta omia porkkanoitakin.
 

Jonkun kiisu tuli mökin pihalle leikkimään  
(puremaan mut verille)


 Lempiruokani aina ja ikuisesti.
Mökiltä saatiin äskettäin myös ensimmäiset kirsikkatomaatit (ei kuvassa). On makeita.








Hanikan ulkoilualue




Tapiola, Otsolahden satama, hanhien merkkaama alue


Niittykumpu, tie metroon




Söpöö :> harmi, että sade huuhtoi jo nämä.
Mukavaa elokuuta kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti