22. heinäkuuta 2017

Töölönlahdella

Ihan pieni tiedote tähän alkuun. Tämä blogi ei enää käsittele syvimpiä henkilökohtaisia asioitani. Kaikki paskaposti mun ulkonäköön liittyen voi nyt loppua. Jos luulette, että "pääsi näyttää isolta koska oot niin laiha", näytät luurangolta joka on aseteltu eri asentoihin, "luuletko että KUKAAN pitää sinua hyvännäköisenä tuossa tilassa" ym. paskat argumentit auttavat mua yhtään? Ehkäpä nämä kaikki onkin kirjoittanut vain yksi henkilö, mutta tämä on sitten sulle. Jos mun vartalo on sun mielestä ruma, niin ei tarvitse tulla sanomaan sitä. MUA EI KIINNOSTA. Jos tarkoitat hyvää, niin metsään menee!

Kirjoittaminen on mukavaa, mutta täällä käy liikaa sellaista porukkaa, joille en halua kertoa elämästäni. Luulen, etten kirjoita tänne enää paljoakaan. Sen verran voin paljastaa itsestäni, että voin niin hyvin, ettei enää tarvitse kallonkutistajalla käydä. Synkät ajat ovat ohi. Kesä on ollut kiva, vaikka aika viileää on ollut. Olen sekä oivaltanut että kokenut uusia, pelottaviakin asioita, jotka ovat kasvattaneet minua henkisesti. Ehkä.

Valokuvia Töölönlahdelta:








Notkeaksi tuleminen kiinnostaa kovasti. Voiko tämän ikäinen, koko ikänsä liikunta vihannut kankea henkilö pystyä enään tulemaan notkeaksi? Esimerkiksi oppimaan spagaatin? Teen venytysharjoituksia viikottain, ja toisinaan teen oman ennätyksen jonkun venytyksen suhteen, mutta en tiedä kestääkö motivaatio jatkamaan lisää kun tuntuu siltä, että tää haave on täysi mahdottomuus. Kertokaa nyt jotain tuhkimotarinoita, jos teillä on.











Töölönlahden julkkis <3

















Hanhiranta, kalmarin paratiisi.
































12 kommenttia:

  1. Ei ole liikunnan tuhkimotarinaa tarjota. :D aloitin liikunnan parikymppisenä, eka ryhmäliikuntaa, sitten joogaa ja akrobatiaa. Nyt tanssia ja blogilates. Kannattaa muuten käydä kattomassa noita blogilates-videoita youtubessa. Ne on ihania ja niitä on hauska tehdä mukana vaikka ei kaikkea osaisikaan/ jaksaisikaan.

    Kehittyminen on ollut mulla toooosi hidasta, jos sitä mittaa suoritusten kautta. Mutta suhde liikuntaan on syventynyt ja saan liikunnasta tosi paljon iloa, se on super tärkee osa mun arkea.

    Mulle sun blogissa inspiroivaaa on se, että elät omannäköistäsi elämää ja uskallat olla keskeneräinen. Niin mäkin teen :)

    - Essi -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tarinastasi ja vinkeistä! :) ja mukava kuulla, että tykkäät blogista!

      Poista
  2. Tulipa huono mieli ku kerroit noista ikävistä kommenteista... Oot nätti just tommosena, kehoja on erilaisia ja jokaisen kuuluis saada olla sellanen ku on. Pakko kommentoida tota tukkaa, se on vaan niin mahtava! Näyttää niin paksulta ja hyvinvoivalta, ihan unelma! Tsemppiä kaiken kanssa, toivottavasti kuitenkin edes välillä päivittelet blogia! Ainiin piti kysyä noista hiuksista tosiaan kun itsekin kasvatan, että käytätkö mitään öljyjä yms tukan hoidossa? Oisko mitään vinkkiä mikä ois hyvä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista! Kyllä mä päivitän vielä :) Mulla ei valitettavasti ole vinkkejä....käytän ainoastaan halpaa Lidlin shampoota ja hoitoainetta.

      Poista
  3. Pakko myöntää että käyn täällä monta kertaa päivässä stalkkaamassa josko olis tullu uutta päivitystä! Tosi harmi jos kitjoitusintoa ei enää ole, mutta toivottavasti et ainakaan kokonaan lopeta blogia. :C Sulla on mielenkiintoinen elämä ja hauskaa seurata missä kaikkialla ootte käyny yms!

    Tänkin postauksen kuvat on taas superihania! 💗 Ja kalmarin paratiisi assfdsasf. :--D:D:D INDEED.

    Toivottavasti sun kesä jatkuis mukavana! Muistuttelen vielä että jos joskus kaipailet juttukaveria niin mulle saa tulla jubailee millon haluu. :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VAINIIN!! :---D Enpä tiiä onks mun elämä kauheen mielenkiintoista...voihan se ulkopuolisen silmissä ollakkin :D Kyllähän me käydään näin kesäisin monissa eri paikoissa! Kiitti viel kommentista ja mukavaa kesää sullekkin!

      Poista
  4. Ompa ikävää joutua omassa blogissaan varomaan sanojaan! Ihmiset on niin ajattelemattomia heti kun annetaan mahdollisuus huudella netissä. :(

    Toivon että hyvä olosi jatkuu ja vaikket tänne koe enää turvalliseksi jakaa niin muista puhua jollekin myös niistä ikävämmistä asioista etteivät jää yksin sun kannateltavaksi. :) Et ole yksin. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä :( Voisihan sitä kirjoittaa yksityistä päiväkirjaa, mutta ei siinä ole jostain syystä enää samaa fiilistä kuin ennen. Onneksi voin puhua asioistani tervehenkiselle ja positiiviselle miehelleni,joten kyllä mä pärjään :) Kiitos vielä kommentista! Ihanaa kun on niin mukavia lukijoita täällä :)

      Poista
  5. Mulla on eräänlainen tuhkimotarina, mutta on mulla liikuntataustaakin :D Harrastin tanssillista voimistelua teininä, ja vaikka viikottaista venyttelyä jatkoin niin pikkuhiljaa se spagaati katosi. 26-vuotiaana (viimevuonna) otin projektiksi venyä taas spagaatiin, ja kyllä se loppujen lopuksi onnistui. Siihen ei vaan riitä (ainakaan mulla) että venyttelee pari kertaa viikossa, vaan ainakin joka toinen päivä, ja pitkiä venytyksiä. Kannattaa tsekata tää MeNaisten artikkeli :) http://www.menaiset.fi/artikkeli/hyva_olo/liikunta/kankea_aikuinenkin_oppii_spagaatin_nain_onnistut
    Mie tosin lisäsin 2. ja 3. liikkeen väliin vielä one-legged king pigeon posen, niin että taaempi jalka nostetaan vielä mahdollisimman lähelle päälakea, että sain paremmin venytystä tuntumaan etureidessä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla, että onnistuu taas! Kiitos paljon vinkeistä! Vaikeinta on just pitää tuo säännöllinen venyttelyrytmi.

      Poista
  6. Voi eiii, kuinka idioottimaisia ihmisiä pitää olla kun tollaisia kirjoittelee :/ pitäkööt mölyt mahassaan, jos ei ole mitään positiivista sanottavaa. Varsinkin, kun se pitää sanoa noin rumasti. Täällä kuitenkin olis paljon ihmisiä, joita OIKEASTI kiinnostaa tietää mitä sulle kuuluu ja jotka ajattelee susta positiivisesti ja toivoo sulle kaikkea hyvää. Mut ymmärrän täysin että tollainen vie motivaation kirjoittaa mitään henkilökohtaista, jos sit tulee vaan paskaa niskaan. :/
    Mitä tulee tuohon venyttelyyn, niin itse uskon kyllä että ihan hyvin sun iässä pystyy vielä tulemaan notkeaksi, ei se varmasti yhtä helppoa oo kun mitä olis lapsena/nuorena, mut ei varmastikaan mahdottomuus. Kun vähän lämmittelee lihaksia pohjalle ja tekee joka venytyksen huolellisesti, yht. 3 toistoa,niin siinäkin jo huomaa et kolmas kerta menee paremmin kuin eka. Ja hitaasti mutta varmasti venytykset alkaa mennä pidemmälle. :) ei kannata kuitenkaan liikaa venyttää, ettei paikat niksahda XD
    Tsemppiä treeneihin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo onneksi täällä käy paljon mukavaa porukkaa, kuten sinä! Ei ne negakommentit kuitenkaan ole pääsyynä miksi en enää kirjoita. Oon sitä mieltä, että mun pitää nyt vähän "aikuistua" ja olla hiljempaa omista asioista.

      Juu oon huomannut, että aina saa venytystä vähän pidemmälle kuin aikaisemmin. Mutta oon kyllä niin kaukana spagetista, että vähän vaikea uskoa itseensä...mutta en mä vielä luovuta :) Kiitos kannustuksesta!

      Poista