16. syyskuuta 2017

Kesän viimeiset hetket

 
Marjapensaat ovat syöty ja perunamaa on tyhjä. Aloin tänä vuonna yhtäkkiä arvostamaan valtavasti perunoita, sillä huomasin, että perunavelli on ihanaa! Olen nyt kai 3 kuukauden ajan tehnyt sitä melkein joka päivä. Laitan joukkoon myös kukkakaalia. Ja kasvisliemikuution. Helppoa. Alan tosin kyllästyä.

Tämä kesä oli aika kylmä se ja se loppui nopeasti. Tämä kesä ei ollut onnellinen. Ei mikään erityisen huonostikaan ollut. Edelliset kesät ovat kuitenkin menneet paremmin. Olen elänyt koko tämän vuoden pienessä ahdistuksessa ja hämmennyksessä. Nyt elän jopa vielä enemmän. Toivottavasti tulevasta talvesta tulee parempi kuin viime vuonna...kyllä siitä tulee, mä olen nyt päättänyt sen. Mun ei tarvitse enää miellyttää ketään, ei pelätä muiden reaktioita eikä verrata itseäni kehenkään. Sen kaiken on vain nyt loputtava. Aion kasvaa nyt henkisesti enemmän kuin koskaan. Tästä talvesta ja kaikista tulevista vuosista on tultava parempia kuin edellisistä. Joudun haastamaan itseni tosissani, mutta se on sen arvoista!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti