4. toukokuuta 2017

Vappu


Loman jälkeen olen tuntenut itseni paljon pirteämmäksi. Eräänä päivänä tajusin, että tarvitsen aika radikaalin muutoksen elämänrytmiini. Minun on ruvettava paljon nykyistä aktiivisemmaksi. Siksipä olen yrittänyt ottaa liikunnan osaksi lähes jokapäiväistä elämää ja olen aika hyvin onnistunut siinä.  Lenkkeily on tosi mukavaa kevätilmoilla. Kotona teen venyttelyjä. Venytin pari päivää sitten jalkojani enemmän kuin koskaan (tavoitteena spagaatti joskus) ja olin tosiaankin yllättynyt, miten paljon pystyn venymään, kun vain tarpeeksi yritän :) Mitään kovin rankkaa kuntoilua kroppani ei nyt kestä, mutta jo kevyt liikunta vaikuttaa muhun tosi paljon. Mieliala on parempi ja sitten kun on liikkunut, niin olen oikeutetumpi syömään vapaammin. 

 



Vappuna maalasin erään huoneen seinät...








Taisi vihdoin ja viimein alkaa kevät täällä Suomessakin. Käytiin mökillä lämmittämässä sauna. 











Söimme eräänä päivänä parsaa. Laitoin hirveästi rasvaa niiden päälle ja kypsytin uunissa. Maistui hyvältä, mutta en ihan ymmärrä miksi sitä hypetetään niin paljon joka kevät. 


Sain muuten tällä viikolla opinto-oikeuteni yliopistoon takaisin ja olen iloinen siitäkin :)

2 kommenttia:

  1. Oon niin super onnellinen sun puolesta. Paljon hyviä oivalluksia oman hyvinvoinnin edistämisestä <3

    Siitä syntyy helposti positiivinen kehä ja hyvinvointi ruokkii hyvinvointia :)

    VastaaPoista