10. syyskuuta 2015

Stadionin tornissa

Kävimme nähtävyydellä, jonne helsinkiläiset itse varmaan harvemmin eksyvät: Stadionin tornissa. Törmäsimme (yllättäen) japanilaisiin, mutta muuten oli aika hiljaista.











 Huomasimme hississä, että lipunmyyjä-setä oli antanut minulle lastenlipun, täysin yllätäen ja pyytämättä. Eeen kai mä ny niin kauheen nuorelta näytä :3











Tuolta ei pystyisi putoamaan vaikka kuinka haluaisi

 
Tykkään bongailla katutarroja. Hauskaa että näitä löytyi tornistakin. Noi BOING-tiput on mun lemppareita :> Niitä löytyy myös graffiteina ja oon nähnyt valokuvia pienistä tipupatsaista esim. ratikoiden katolla!


Onnenkaivo..?


Lintsi











2 kommenttia:

  1. Ihana olet tuollaisena hymyileväisenä tyttönä, ja kuvat on taas kerran taidokkaita. Ihmeellistä, miten on kommentointi sun blogiin näin vähentynyt. Mutta mä aattelin piristää kommenttiboksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos paljon! Kaipa ne kommentit vähenee ku blogikin käy koko ajan vaa tylsemmäks :D Mut joo, en mä kommenttien takia tätä blogia tee. Mulle tää on sellainen julkinen muistoalbumi, joka jättää minusta ainakin pienen (hiilettömän) jalanjäljen tähän maailmaan ja jää elämään ikuisesti (niin kauan kuin internet on) myös mun kuoleman jälkeen.

      Poista